Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Friday, February 14, 2014

Γιατί σωπαίνεις;




Έρωτα μου… Που να βρίσκεσαι;
Που σήμερα γιορτάζει όλη η γη…
Που σήμερα γιορτάζεις κι εσύ…          
Έλα σου απλώνω το χέρι, είμαι εγώ…. Γιατί σωπαίνεις;
Είμαι εδώ, για να κοιτώ την ομορφιά της ζωής
Είμαι εδώ, γιατί υπάρχεις εσύ
Είμαι εδώ, για να προσκυνώ μπρος το θαύμα
Είμαι εδώ… γιατί σωπαίνεις;
Είμαι εγώ, ότι είσαι κι εσύ…
Είμαι εδώ, για να χορεύω στο ρυθμό της καρδίας σου
Είμαι εδώ, για να πιω απ' τα φιλιά σου
Είμαι εδώ, για να ζήσω το θαύμα του έρωτα σου
Είμαι εδώ, γιατί είσαι εσύ…. Γιατί σωπαίνεις;
Είμαι εδώ, για να ματώσω στη κοφτερή ματιά σου
Είμαι εδώ, και πονώ… γιατί σωπαίνεις;
Είμαι εδώ, για να χαθώ μέσα στην αγκαλιά σου
Είμαι εδώ, για να αφεθώ στα όνειρα σου
Είμαι εδώ… γιατί σωπαίνεις;
Που πας; Κοίτα! Αυτό που κρατάς… Άκου πως χτυπά…
Είμαι εγώ!
Είμαι εδώ, σκαλί σκαλί θα ανεβώ για να θωρήσω την ομορφιά σου…
Είμαι εδώ, βήμα το βήμα θα περπατώ γύρω από τη χαρά σου
Είμαι εδώ, δάκρυ το δάκρυ θα κυλά για να κολυμπήσω στην αγκαλιά σου
Είμαι εδώ, λέξη τη λέξη θα σου γράφω το πόσο σ' αγαπώ!
Είμαι εδώ, ανάσα την ανάσα θα κρατώ για να βουτήξω στα όνειρα σου
Είμαι εδώ, νύχτα τη νύχτα θα ζητώ για να νιώσω το άγγιγμα σου
Είμαι εδώ, ώρα την ώρα θα κοιτώ για να είμαι κοντά σου… Μη σωπαίνεις!

Ευαγγελία Ανδρέου


No comments:

Post a Comment