Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Thursday, May 22, 2014

EVELIN ART: 1η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΕ ΥΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ «ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ» ΣΤΗ ΣΚΥΡΟ

«ΚΑΛΕΣΜΑ» by Evelin Art

Η σπουδή της λαϊκής μας παράδοσης, οι ρίζες της, η επιστροφή σ' αυτές και η εξέλιξη τους, οι σπόροι που θα δώσουν πνοή στα νέα δέντρα, ο σκοπός μου, η ευχαρίστηση μου, η δέσμευση μου.
Τέχνη μέσα απ΄τη ζωή μου και ζωή μέσα από την τέχνη μου, δυο πράγματα άρρηκτα συνδεδεμένα με την πορεία της ύπαρξης μου.
Κομμάτια της ζωής μου που γέννησαν την τέχνη μου, τέχνη μου που γέννησε την ανάγκη μου να τη μοιραστώ μαζί σας στην έκθεση μου.
Με σεβασμό κι αγάπη, με τιμή και αξιοπρέπεια, με ήθος και επιμονή.

Είστε όλοι καλεσμένοι!

Σας ευχαριστώ
Ευαγγελία Ανδρέου




No comments:

Post a Comment