Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Thursday, December 4, 2014

ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ

Η Δημιουργία του Αδάμ - Μιχαήλ Άγγελος(Capella Sixtina:1508-1512)




Μετρώ και ξανά μετρώ κι όλα τα ίδια μένουν
Ο ουρανός,  η γη και ανάμεσα ο άνθρωπος
Κι όσο τα χρόνια κι αν περνούν
Πάντα ο άνθρωπος θα περιμένει
Σαν κάτι να νοσταλγεί σαν κάτι ν΄ αγναντεύει

Γιατί,  άνθρωπος είσαι κι εσύ
Γιατί , άνθρωπος είμαι κι εγώ

Γιατί, άνθρωπος είμαι κι ονειρεύομαι
Γιατί, άνθρωπος είμαι και διψώ
Γιατί,  άνθρωπος είμαι και ελπίζω
Γιατί, άνθρωπος είμαι και λαχταρώ.

Ο Άνθρωπος του Βιτρούβιου-Λεονάρντο Ντα Βίντσι(1487)


Άνθρωπος είμαι, και υποκλίνομαι μπρος το θαύμα της αγάπης
Άνθρωπος είμαι, και ματώνω στην κόψη της προδοσίας
Άνθρωπος είμαι, κι αναζητώ τον ουρανό μου
Άνθρωπος είμαι, και δοκιμάζομαι  από τα λάθη μου
Άνθρωπος είμαι ,κι αποδρω μέσα από τα όνειρα μου
Άνθρωπος είμαι, κι έχω δικαίωμα να τη διεκδικώ
Άνθρωπος είμαι, και πονώ όταν τα όνειρα γκρεμίζονται…
Μα επειδή άνθρωπος είμαι με δάκρυα  τα ξανακτίζω.

Άνθρωπος είμαι και τον άνθρωπο αναζητώ. 



 Κι ένα ταξίδι κάνω στη ζωή
Με το σώμα μου σκαρί
και την ψυχή πανιά μου
Με πυξίδα τα όνειρα
Και την ελπίδα συντροφιά μου.

Γιατί άνθρωπος είμαι κι εγώ.. όπως κι εσύ.

                                                                                      Ευαγγελία Ανδρέου.

No comments:

Post a Comment