Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Tuesday, November 24, 2015

Οικτρό ακρόαμα


Όσο κι αν φωνάξω ,δεν θα ακουστώ, όσο κι αν αντιδράσω απλά θα στοχοποιηθώ...
κι όμως κάτι πρέπει να κάνω...Το βρήκα! Απλά “ΑΔΙΑΦΟΡΏ”!
Όχι γιατί δεν αισθάνομαι,δεν απογοητεύομαι,δεν με πικραίνει η αδικία...
μα γιατί είναι ανώφελο να καταπολεμώ τη ματαιοδοξία και την ανοησία
τι κι αν βγήκα στους δρόμους, τι κι αν επαναστάτησα..
για σκέψου! Μήπως ανακυκλώνοντας την ιστορία, είμαι απλά προβλέψιμος κι όχι επαναστάτης;
Αφού μπήκες όπως κι εγώ σ ένα παιχνίδι που δεν επέλεξες...
Ναι... συνέχισε να αντιδράς μα βάλε και λίγη πρωτοτυπία...
Συνέχισε να νιώθεις, να αγαπάς, να νοιάζεσαι
Γι αυτό πρώτη εγώ κάνω το βήμα...
και λέω... ναι Αδιαφορώ! απέναντι στη κυριαρχία της βλακείας...
αφού ότι κι αν κάνεις για μένα θα είσαι “οικτρό ακρόαμα”.
Ότι κι αν κάνεις θα συνεχίσω να δημιουργώ-να ονειρεύομαι-να ζω!
Θα συνεχίσω να κοιτάζω τον διπλανό μου στα μάτια...
να αγκαλιαζόμαστε για παρηγοριά και να γλεντάμε από χαρά!
Συναισθήματα για σένα ανύπαρκτα που είναι πέρα ως πέρα μακρυά.

Κι αν παιχνίδι βρήκες τη ζωή μου...
τότε εγώ θα βάλω τους κανόνες
κι εσύ θα είσαι απλά ο θεατής μου.

                                                                                                            Ευαγγελία Ανδρέου.

No comments:

Post a Comment