Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Saturday, September 6, 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !



Αποχαιρετώντας  κι αυτό το καλοκαίρι όλοι κάνουμε τους απολογισμούς μας, καθείς στον τομέα που επένδυσε περισσότερο.
 Έτσι κι εγώ κάνοντας τον δικό μου απολογισμό στο πρώτο μου εγχείρημα, που αφορά την πρώτη μου ατομική έκθεση ζωγραφικής σε ύφασμα .Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους φίλους που με την παρουσία τους, σωματικά ή νοητά με στήριξαν σε αυτή μου την προσπάθεια. Αν και θεωρήθηκε παράτολμο σε μία εποχή που την μαστίζει η οικονομική κρίση, αποδείχθηκε περίτρανα αυτό που λέει και το γνωστό ρητό <ο τολμών νικά>.
 Πόσο μάλλον δε όταν υποστηρίζεται από αληθινούς φίλους.
Δεν μπορώ λοιπόν έπειτα από την ομολογουμένως συγκινητική σας υποστήριξη να μην σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά, δίνοντάς σας μια υπόσχεση. 
Θα συνεχίσω.Τώρα πια όχι μόνο γιατί αγαπώ αυτό που κάνω, αλλά και γιατί σας το οφείλω.
Ραντεβού μέχρι την επόμενη μου έκθεση. Να σαλπάρουμε ξανά σ άλλη γη σ άλλα μέρη.

Ευαγγελία Ανδρέου.
Υπόκλιση  

No comments:

Post a Comment