Linkshttps://www.facebook.com/groups/1230973066922364/

Friday, February 1, 2019

" η φλόγα ενός ρομαντικού άστεγου "

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ: " τα γάγγλια του παρασυμπαθητικού συστήματος "



Τίτλος: " η φλόγα ενός ρομαντικού άστεγου "


Η φλόγα μου διψάει για νερό,
μα το νερό δε θέλει,
καίγομαι σα το ιερό φυτό,
που κάποτε κυοφορούσε μέλι.
Η φλόγα μου ζητάει να επουλωθεί,
μα ο αέρας την εκτείνει,
οι φλέβες μου διαρρέονται απο γλυκό οξύ,
που τη καρδιά αμβλύνει.
Η φλόγα μου ειναι κωμωδία,
το γέλιο της , καύσεις προκαλέι,
στο στομάχι σας χθόνια Ερινύα,
και ο περίγελος που να κρυφτεί...
Η φλόγα μου δεν λέει να κωπάσει,
βάλτε μου φωτιά να αποκαώ,
εψές ,κάναν έξωση στον Αναστάση,
που έχει μια κόρη και ενα υιό.
Η φλόγα μου ειναι παλιά αμαρτία,
τη βόσκησα σε ποιοτικό λιβάδι,
μάσησα στην ομορφιά,τη γοητεία,
γκρεμίστικα ΄ σταγόνα, σε ξερό πηγάδι.
Η φλόγα μου ειναι υπόγειος συρμός,
σκουλίκι που δάγκωσε το μήλο,
για τη κηδεία μου δεν φρόντησε ούτε ο κοινωνικός ειρμός,
με τσέπες νηστικές, δεν πήρα ούτε ξύλο.


Ντάσιος Αλέξης

No comments:

Post a Comment